Säg inte allt du vet,Till slut vet du inget! (;

Alla inlägg den 14 februari 2011

Av Monika Bästa Lewczuk - 14 februari 2011 11:50


  Godmorgon då äe det Alla ♥ Dag!♥ Jag kommer vara hemma en stund till sen ska jag kanshe gå till Tiffany och vid 4-5 på kvällen ska jag bort till bästa Carolina♥Puss på Deej!♥♥♥

Så Alla ♥ Dag kommer spenderas med Tiffany,Tven,Datan och bästa Carolina♥♥♥ + Bloggen♥

Jag har fått en och samma fråga flera gånger så nu tänkte jag faktist svara på den så att alla vet det!


Från:Anonym :)

Frågan:Vad lyssnar du på för sorts musik och varför?!



Svar:Jag lyssnar mest på ROCK♥ det händer ofta att jag lyssnar på pop mn annars finns bara rock!♥


Varför jag lyssnar på rock när min kusin visade mig några rock låtar så tyckte jag om dom direkt!♥Jag tycker att rock äe ett fritt val kan man säga när jag lyssnar på rock då känner jag liksom sig fri göra vad man vill man känner sig bra och vild&fri!♥♥


M-o-n-i-k-a -- R-o-c-k --


Okej nu måste jag gå och damsuga lite snabbt för Tiffany ringde mig nyss och hon ska komma hit!♥




Pözzz&Kiam //Moniia



Presentation


Hej!Och välkommen till min söta blogg!Jag är 13år gammal och kommer från Polen!Jag älskar Rock och mina vänner och lever med fotboll!♥
Läs Gärna!♥

Fråga mig

8 besvarade frågor

Blogg Prenumerationer!♥

bloglovin

Bloggar Jag Följer!♥

bloglovin

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28
<<< Februari 2011 >>>

Omröstning

Vad tycker du om nya header'n?! :*
 Den va fiin! :D
 Ha kvar den iaf! ;I
 Så där... ;)
 Byt Tillbaka! :)
 Äsh... :/
 ;* Grymm ;*

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards