Säg inte allt du vet,Till slut vet du inget! (;

Alla inlägg den 3 februari 2011

Av Monika Bästa Lewczuk - 3 februari 2011 19:40

Hej då va det kväll idag tänkte jag hoppa in i duchen och ta en skön varm duch fredag imon då1 de äe la skönt på lördag ska jag kanshe va med min älskning Sirka innan träningen ;) puss på deej Sirka :* ♥


Nu sitter jag och lyssnar på musik inne på fb :)

Dagens låt: Rihanna S&M :*


    Bild från fredags tjejkväll (L) 


Puss på er nu :*

Av Monika Bästa Lewczuk - 3 februari 2011 16:03

Hej dagen har varit dålig pågrund av några grejer som man inte blir så glad över men annrs var det helt kul&okej :)


Svar;

Från Anonym:

1.Varför Flyttade du till Sverige?!


Svar: det va en bra fråga men jag min lillebror skulle födas och då så jobbade pappa här i Sverige men vi ville ju att min lillebror skulle veta vem sin pappa är och se han oftare och så,långhistoria.... :)


2.Kan du göra något video inlägg snäääälla?!


Svar: ja visst om ni vill det så ja fast jag blir så dåligt på videoinlägg :( kram :)


3.Vad andvänder du för smink?!


Svar:Till skolan andvänder jag oftast mascara och pudel ibland fandeution (Stavning ;P) kram :)

Men hemma äe det bara mascara :)


resten kommer sen :) puss :*


Presentation


Hej!Och välkommen till min söta blogg!Jag är 13år gammal och kommer från Polen!Jag älskar Rock och mina vänner och lever med fotboll!♥
Läs Gärna!♥

Fråga mig

8 besvarade frågor

Blogg Prenumerationer!♥

bloglovin

Bloggar Jag Följer!♥

bloglovin

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28
<<< Februari 2011 >>>

Omröstning

Vad tycker du om nya header'n?! :*
 Den va fiin! :D
 Ha kvar den iaf! ;I
 Så där... ;)
 Byt Tillbaka! :)
 Äsh... :/
 ;* Grymm ;*

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards