Säg inte allt du vet,Till slut vet du inget! (;

Alla inlägg under februari 2011

Av Monika Bästa Lewczuk - 28 februari 2011 16:45

Hejsan!Skoldagen idag har varit grym :) ♥

Vi hade håltimma (Y)Då va vi i fritidsgården

vi tittade på ett grymt program :)

Om typ ja... :) ♥Asså jag måste säga en sak

jag sitter med Klara på spanskan och hon

gör mig alltid så glad vet inte varför men hon gör

mig alltid glad :) ♥Älskar dej Klara :*♥

Okej nu sitter jag inne på bloglovin! :)♥

Hörs senare Pööözj Monikka :)♥

Av Monika Bästa Lewczuk - 27 februari 2011 14:11

Hemma från Trollhättan nu! :) Vi handla bara mar eftersom jag inte orka gå runt i affärer ville bara köpa ett spel fast vi hann inte det så...Det få bli en annan gång :)

Vi i Trollhättan på mässa i katolska kyrkan :O eftersom jag äe ju katolsk :)

Just nu tittar jag på lite olika saker ska snart gå och splea Sims2 :) (L)




Pööööööööözj! ♥

Av Monika Bästa Lewczuk - 27 februari 2011 10:16

Hej!Ska dra mot Trollhättan nu vet inte om vi ska handla något men varför vi åkte till Trollhättan kan jag bäretta sen när jag kommit hem!




Pöööööööööööööööözj! //Monika

Av Monika Bästa Lewczuk - 26 februari 2011 15:11

Hejsan!Har varit hemma nu i ett tag jag måste bara visa er mitt favvo kort jag tog för några dagar sedan! :) ♥    Bilden är så grym! (L)  Älskar deen ba!♥Grejar lite i bloggen IGEN!Blev inte nöjd alls nu!Ska göra den ljus det ser så dumt ut med svart ochså :) jag kom på det nu när jag titta på bloggen :O Hur kunde jag va så dum?! :DOkej nu ska jag fortsätta greja! Hörs av mig senare!♥



Pööööööööööööööözj! Monikaaa 

Av Monika Bästa Lewczuk - 26 februari 2011 11:38

Sunday idag vad gör mina kära läsare?! :) JAg är fortvarande hemma hos Lina ska åka hem snart!När jag kommer hem ska jag städa :'( Igårdagen var grym (A) Men jag har träningsvärk sen idrotten i Fredags vi hoppa höjd hopp och hoppade över häckar :) (L) Discot igåår var super grymt säger jag bara!Hälsningar till Carolina,Tiffany,Joanna&Hennes komisar :),Tilda&Commpany och Lina;D Jag hade en grym kväll med er ;) (L) JAg vet inte vad jag ska skriva mer så att detta får bli allt för nu! ;)


Hör av mig senare

Pööööööööööööööööööööööözj!(L)

Av Monika Bästa Lewczuk - 25 februari 2011 16:28

Hejsn!Vi är hemma hos LIna<3 Just nu elr nyss har vi ätit och städat iordniong hennes rum!(A)

Vi testar kläder som vi ska ha  på Vara Discot vi ska dit ikväll med några kompisr eller rätt så  många älskade tjejor <3 SEn kanshe jag läggr up bilder på min outfit  jag ska iallafall ha en lila tröja och tiht till det(L) okej ni måste jag gå eftersom jag måste gå och välja smink&titta på andra saaker!(L)

Pöööööööööööööööööözz!<3 :*

Av Monika Bästa Lewczuk - 24 februari 2011 18:43

Sorry för dålig uppdatering idag!

Dagen varit bäst (Y)Sächild Elevens val^^

Vi spelade fotboll och det var azz grymt ju! (L)

Imon äe det fedag! (L)♥


Varför hände detta just mig?!

Tänk alla gånger du ljög för mej!

Tänk alla gånger du va min vän!

Tänk dej den sista sekunder av mitt liv då

du svek mej!


Jag undrar bara

VaRfÖr?!



Pööööööözj!♥


Av Monika Bästa Lewczuk - 23 februari 2011 19:37

Heeejsaan!

Är hemma från spelningen nu träffa några killar ute på stan xd

Nu hinner jag inte skriva så mycket eftersom jag måste göra läxor... m.m

Idag sover Joanna över hos Carolina och jag säger bara Lycka Till till mina söta tjejer!♥ :*

Hej dåååååå!

Puuuuuuuuuuuuuuuwsis♥

Presentation


Hej!Och välkommen till min söta blogg!Jag är 13år gammal och kommer från Polen!Jag älskar Rock och mina vänner och lever med fotboll!♥
Läs Gärna!♥

Fråga mig

8 besvarade frågor

Blogg Prenumerationer!♥

bloglovin

Bloggar Jag Följer!♥

bloglovin

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28
<<< Februari 2011 >>>

Omröstning

Vad tycker du om nya header'n?! :*
 Den va fiin! :D
 Ha kvar den iaf! ;I
 Så där... ;)
 Byt Tillbaka! :)
 Äsh... :/
 ;* Grymm ;*

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards