Säg inte allt du vet,Till slut vet du inget! (;

Alla inlägg under november 2010

Av Monika Bästa Lewczuk - 30 november 2010 18:01

tja skola idag så klart tröök äe sjuk bajs!

Får bli ett as kort inlägg eftersom jag måste gå nu!


Har spytt typ 3-4 gånger! BLEEEEEEEE!


äsh!



Ses Puss hoppas vi ses snart igen


Av Monika Bästa Lewczuk - 25 november 2010 18:09

Tjaaa! hahah hadde ass roligt idag som ni ser rubriken så var det ingen skola idaag!

Eftersom det äe snöööööstorm xd ♥

jag hoppas att vi inte kan komma till skolan imon med.... ;D ^^


Inne på både Kenzas&Tyras bloggar xd <333

inne på bdb och imon äe dt:

 


Ska på AvslutningParyy (Y)  men fotbollen<3

Fotboll ÄGER ju! men stor Ä!


I nästa inlägg kmr Dagens Schema för imon!


Kram Monikaaa

Av Monika Bästa Lewczuk - 22 november 2010 17:47

Tjaooo!<3Skola tröök men nu ska jah inte skriva om min vardag! :]

Utan jag ska skriva om:  

VeckanS ska det ju stå hhah vilken tabbe!

ÄR: www.kenzas.se Läs gärna! Om ni tittar på Kenza&Tyra Show så vet ni vem bloggen tillhör!


Varför jag valde den: Eftersom jag älskar kenzas blogg hennas show ochså måste jag säga hon skriver om saker som inte händer henne på dagen fast det äe väldigt spännande saker! Hennas blogg handlar om både henne&henneh kompisar + kenza&tyra shot det äe jätte roligt att läsa hennes blogg testa så får du se VÅGA VARA VILD! xD <333  Kram Monikaaa<3 ;*

Av Monika Bästa Lewczuk - 19 november 2010 20:42

Vet inte än hur helgen kommer att bli funderar på en sak en så länge måste jag säga att dt gör jag!♥Har haft eng.prov idag dt gick väl rätt så bra tror jag iaf! xd

Tittar på kenza&tyra shot elr gjorde det då! xd <3

 Hålle på göra om lite bilder just nu!


Va med på dagen blogg ;*

Av Monika Bästa Lewczuk - 17 november 2010 19:52

Hej bbs sitter här vid datan&trööök-ar xd♥

Gick upp kl.7 idag skola så klart,Har gjort färdigt läxaan xd <3 Ska hem med Fanny imon dåe vi ska plugga inför eng. provet som äe på fredag då!

på fredag blirre kanshe jonslunds disco med Fanny!Hadde spanska idag glosförhör det gick jätte bra hade bara 1fel xd

men det va kul endå sächild när min älsk.. va med på lektionen<33

Ska gå ner&titta på tv fast först ska ni få lite bilder frn idag vi va på IP(IP=IdrottsPlanen)Ute asså och där var det is hela vägen rund så vi va&åkte på isen där! <3 ;* Puss Till Mina Älskade Läsare klart♥

  På iss xd <3

PUSS&KIAM Söta Moniaa

Av Monika Bästa Lewczuk - 14 november 2010 11:35

   

SÖNDAG i dag dåe!♥ Synd för att det äe skola imon ;'(

men det får vi leva med xd♥

Beställde ny mobil  Fredags en Sony Ericsson Xperia X8 ♥

Här får ni se hur den ser ut:   Men mobilen får jag 3 skal en vit/grå en Turkos Blå och En Rosa♥

Mobilen kommer senast på Fredag men jag tror attd en kanshe kommer på onsdag men det vet jah ju inte men jag hoppas det♥

Lyssnar på Bon Jovi It's My Life xd den äe BARA gryym måste jag säga♥

Har planerat hela söndagen nu men aa xd det blir endå hemma hela dagen!



~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Lämna ALLDRIG sina kläder i omklännings rummet det har jag lärt mig i fredags för att ngn har gjort sönder mina&Idas byxor tat  en kompis smink ochså :'(



KIAM♥


Kiam Monikaa

Av Monika Bästa Lewczuk - 9 november 2010 20:28

Tja allla!♥


Varit i skolan idag vi bytte grupper xd

sitter inne på msn nu&chattar med River&Sirkaa+ att jag äe inn epå spotify&lyssnar på lady gaga poker face remix xd nu chattar jag med Joanna♥♥♥ ochså xd

Jag ska skriva om veckans blogg nu det blir ingen bild eftersom jag inte hann med det sorry♥ :'( <ledseen>

Men iaf jag fick stanna kvar i min klass (grupp)


Kiam MOnika


Presentation


Hej!Och välkommen till min söta blogg!Jag är 13år gammal och kommer från Polen!Jag älskar Rock och mina vänner och lever med fotboll!♥
Läs Gärna!♥

Fråga mig

8 besvarade frågor

Blogg Prenumerationer!♥

bloglovin

Bloggar Jag Följer!♥

bloglovin

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2010 >>>

Omröstning

Vad tycker du om nya header'n?! :*
 Den va fiin! :D
 Ha kvar den iaf! ;I
 Så där... ;)
 Byt Tillbaka! :)
 Äsh... :/
 ;* Grymm ;*

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards