Säg inte allt du vet,Till slut vet du inget! (;

Alla inlägg under september 2010

Av Monika Bästa Lewczuk - 30 september 2010 19:35

Heeej! Snyyyugingaar!♥

Skola idah har dt vart dåe trööök som vanligt haft SO prov om demokrati &Bla bla blah....


Fredah imon dåe ska kanshe sova över hon tiff söndag liseberg ska dra seees♥Kraaaamh ♥

Av Monika Bästa Lewczuk - 27 september 2010 16:21

Heeeej! :D Fan vad det äe tråkigt att gå i skolan kan man bara inte skippa dt! xD


Liseberg ihelgen dåe! Men mina tjejer&fotbollen xD♥

Det kmr ju bli världens roligast tyyp :D Och Coca-Cola Cuupppen på fredag värsta skoj!

Nu ska jag dra så seees


  Pusss ;* 

Av Monika Bästa Lewczuk - 24 september 2010 16:20

Hej på är alla chattar med Alexandra på msn har läst deras blogg nyss!♥Ass bra ska jag säaaa!♥


Har städat hela huset tiiep och gjort mat,pappa kmr hem idag frn Polen han skulle bara fixa en grej der ;P

Va inne på bdb nyss skulle titta efter en grej bara♥

Joanna är tillbaka från TurkLand men nu åker Elsa.P ditt istället vad tröök.it :(


Har slutat med träningar nu!♥ Ska åka till liseberg nästa helg ska dra sees♥

Av Monika Bästa Lewczuk - 22 september 2010 19:16

Heej!

Skola:Har så många läxor engelska,spanska,ngt i matte m.m ;DJag vill välja både tyska och spanska om man får dt så klart :P


Sms:Jag klarar mig inte utan min mobil kan jag säga, jag måste ha med mig den överallt jag går&sms:a tyyp hela tidenmed ngn vänner elr kusiner ;D


Vänner:Jag lägger ner mycket tid på att vara med mina vänner faktist om jag ska vara ärligt asså! ;P



LIVER BESTÅR AV ÖGONBLICK♥



Av Monika Bästa Lewczuk - 12 september 2010 15:21

Hej ska spela match idaah kom å kolla veetja vi ska spela mot nossebroo!


Vi kmr äga ut er! '.' haah skojaa♥


♥ Vi spellar kl 18.00 ♥


Jag älskar att följa andras bloggar om ni har en blogg så skriv jag tittar gärna på deen! ♥ så dt lungt♥


Skolaa imon dåe.... :O tröök då!

Vi ska spela Coca-Cola Cuup-en den 1/10♥ i nossebro idrotts-hall!♥

Vi ska möta 9:orna ;P dt blir la kuul♥


Kram!♥

En gammal bild♥

   

Av Monika Bästa Lewczuk - 9 september 2010 19:09

Heeeej!♥Igen har kommit från Elsa för ett tag sen ska gå göra i ordning mig snart asså duscha,äta m.m och masser sånd♥ Har lite gamla bilder som jag har gjor haaah♥


Men här kmr en ny bild! :)

 

Inte så alls fiin men dt får la gå... xP


Ska draa så seees imon♥♥♥♥


Puss på er mina älskningar♥ Helgg imooon♥
  


 

Presentation


Hej!Och välkommen till min söta blogg!Jag är 13år gammal och kommer från Polen!Jag älskar Rock och mina vänner och lever med fotboll!♥
Läs Gärna!♥

Fråga mig

8 besvarade frågor

Blogg Prenumerationer!♥

bloglovin

Bloggar Jag Följer!♥

bloglovin

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2010 >>>

Omröstning

Vad tycker du om nya header'n?! :*
 Den va fiin! :D
 Ha kvar den iaf! ;I
 Så där... ;)
 Byt Tillbaka! :)
 Äsh... :/
 ;* Grymm ;*

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards