Säg inte allt du vet,Till slut vet du inget! (;

Alla inlägg under december 2010

Av Monika Bästa Lewczuk - 26 december 2010 18:36

hej jag har till gang till webben inte svenska bokstaver men iaf har skit kul pa tisdag ska jag bort och aka skidooor!

ha det beeest PUSS:* ♥♥♥

Av Monika Bästa Lewczuk - 17 december 2010 14:15

hej fick fan damp! jag kunde gått till skolan idag ju!Vi skulle åkt kl.13.00 och färgan skulle åka vad 21.00 men eftersom det är storm både vanlig storm&snöstor så åken färgan ca.03.00 på natten vi måste åka vi 21.00 ist!KATASTROF! jag så va så jävla glad om att jag skulle åka hem idag!Vid sånna tillfelle får man damp!Nu när man ska hem på jul vara glar så får man DAMP för att man kmr ingen stans!


En sak till:Jag fick ett meddelande från en tjej som frågade mig hum man ska få många läsare direckt på sin blogg!jag känner inte henne men här får hon svaret dåe:

Man får börja från NOLL! börja från början som alla gör!med tiden blir din blogg populär men du måste lägga mycket tid på din blogg för att allt ska bli bra!Du måste ha intressanta saker som andra tycker om!♥ Puss på dig ;)


JUST NU

Sitter jag vid datan och trökar!

tyvärr förlåt min data cp:ar så jag kan inte ladda upp bilden!

JÄVLA FUCKING DATOR!

Av Monika Bästa Lewczuk - 16 december 2010 18:59

hej då :* jag kommer inte göra ngt inlägg enda fram tills nyår tror jag det kan bli ngt med vet inte säkert så jag lovar inget alls! :*

Men detta får bli ett kort inlägg jag vill bara säga innan jag åker:

Ha en toppen jullov&nyårsfest! jag hoppas verkligen på att ni har det bra för det kommer jag!


Tack för att ni finns ALLA! :*

Jag älskar verkligen er! Puss på e alla ♥

Av Monika Bästa Lewczuk - 14 december 2010 16:51

hej!va i skolan idag måste packa färdigt för engångs skull det tar ju evigheter för mig att packa!Jag åker till Polen på fredag och har bara packat in typ 3:e tröjor ööö normalt...? nej! jag brukar typ vara färdig 1-2:å veckor innan vi åker!

En bild? Ja Tack   Bilden tog jag idag! :)

Puss :*

Av Monika Bästa Lewczuk - 13 december 2010 18:52

Heej!Statistiken bara ökar och ökar som jag ser!♥

Jag har kommit på en ny kategori här på bloggen och det är!

 1.  

Naomi Campbell men sin outfis från Alexandra  McQueen!


2.  

Emma Roberts med sin söta outfis från Julien Mcdonald!



Måndag:Va på Luciafest nyss med min lille bror kom hem typ för 3:min sedan skulle äta... m.m Tisdag imon ni får väll se vad jag gör då:  

 

Av Monika Bästa Lewczuk - 12 december 2010 20:09

Hej vill bara tipsa er om en sida där man kan vinna saker som iPad m.m ni kan bli meddlemma där och bjuda in vänner för att få poeng så bli medlemma det gör ni här :http://www.spinglo.com/i/monika8873 TACK! ♥

 

Av Monika Bästa Lewczuk - 12 december 2010 16:58

Ja då var det redan söndag idag dåe! Snart är det torsdag min sista dag i skolan och fredag då jag åker! dedan 5dagar kvar! :) jag kommer tyväär inte kunna blogga under ny år elr nåt!Så synd!

Ska gå och titta på någon bar film och äta popcorn nu så Puss Puss :*

     Moniia U Knowe♥


Av Monika Bästa Lewczuk - 11 december 2010 16:04

JAG ORKAR INTE MER NU! jag  tror jag ska lägga ner bloggen jag har inte lust för att ha ngn vad tycker ni?!


Ja

elr

Nej?


Det är up till er!

Presentation


Hej!Och välkommen till min söta blogg!Jag är 13år gammal och kommer från Polen!Jag älskar Rock och mina vänner och lever med fotboll!♥
Läs Gärna!♥

Fråga mig

8 besvarade frågor

Blogg Prenumerationer!♥

bloglovin

Bloggar Jag Följer!♥

bloglovin

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6 7 8 9 10 11 12
13 14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2010 >>>

Omröstning

Vad tycker du om nya header'n?! :*
 Den va fiin! :D
 Ha kvar den iaf! ;I
 Så där... ;)
 Byt Tillbaka! :)
 Äsh... :/
 ;* Grymm ;*

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards