Säg inte allt du vet,Till slut vet du inget! (;

Alla inlägg under januari 2011

Av Monika Bästa Lewczuk - 31 januari 2011 18:35

Hej då var det Bloggplatsen.se igen:) glada?! jag med :)det var skönt att komma tillbaka till det gamla :) Idag hade jag utveklingssamtal (Stavnig :o)Det gick la rätt så bra... :o :=)♥

Skoldagen va la okej:) ska ta med skivan till Lina så hennes mamma kan lägga över bilderna så jag kan få dom våra modellbilder asså :)Idag va Joanna sjuk saknar henne otroligt mkt<3 :* på det krya :)♥Nu klipper jag till Joannas bilder till hennes blogg :)♥Puss hörs kanshe sen.. :) ♥    

Det var jag när vi va på läxhjälp vi hade inget att göra i nossebro inna utväkling...grejen :)

  Det bilden tog jag idag på datan i skolan på No'n :) Puss♥

Av Monika Bästa Lewczuk - 10 januari 2011 18:51

Nya bloggen hittar ni här!

Av Monika Bästa Lewczuk - 7 januari 2011 20:19

hej jag laddade upp en ny header vad tycker ni om den?! :)  


hah en gullig bild:) <3 imon ska jag städa och gå till tiff tror jag hon kashe ska sova här imon om de går vi får se!

nu ska jag utmana mig!


FÖR VARGE PERSON SOM KOMMENTERAR GÖR JAG 10SITUPS!♥ LOVAR!♥ ☻ ;*

Av Monika Bästa Lewczuk - 6 januari 2011 16:08

hej nåsniiin jag äe hemma jag äe ärligt talat skit ledsen för att jag inte kunde blogga varge dag! :( fy mig men nu är jag hemma igen och dt blir blogg varge dag ut igeeen!♥det var jobbigt att åka mådde skit ela vägen har kommit ur lite ur bloggen kan man säga men nu ska jag komma in igen dåe! :D

jag håller på med en ny header fast jag hittar ingen perfeckt text som jag kan ha på headern :(  

Av Monika Bästa Lewczuk - 2 januari 2011 12:55

hej fick tag på internet hos Karolina!Ska packa färdigt snart jag håller på att göra om lite bilder  här mpå datan!


 

Denna gjorde jag om lite fast den äe inte ett dugg färdig iafän!♥♥

Nu ska jag gå och packa i ordning miig! den 6:e äe jag hemma igeen! inte för att jag vill det men aa.... :( 

Av Monika Bästa Lewczuk - 2 januari 2011 12:55

hej fick tag på internet hos Karolina!Ska packa färdigt snart jag håller på att göra om lite bilder  här mpå datan!


 

Denna gjorde jag om lite fast den äe inte ett dugg färdig iafän!♥♥

Nu ska jag gå och packa i ordning miig! den 6:e äe jag hemma igeen! inte för att jag vill det men aa.... :( 

Presentation


Hej!Och välkommen till min söta blogg!Jag är 13år gammal och kommer från Polen!Jag älskar Rock och mina vänner och lever med fotboll!♥
Läs Gärna!♥

Fråga mig

8 besvarade frågor

Blogg Prenumerationer!♥

bloglovin

Bloggar Jag Följer!♥

bloglovin

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2011 >>>

Omröstning

Vad tycker du om nya header'n?! :*
 Den va fiin! :D
 Ha kvar den iaf! ;I
 Så där... ;)
 Byt Tillbaka! :)
 Äsh... :/
 ;* Grymm ;*

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards