Säg inte allt du vet,Till slut vet du inget! (;

Alla inlägg under oktober 2010

Av Monika Bästa Lewczuk - 27 oktober 2010 19:50

Jaa... då vard et redan den 27 så man ska redan åka till Polen då!Asså jag vill verkligen INTE åke fast vill endå åka!Inne på alla sidor tyyp nu fast för SISTA gången på mer en en hel vecka :o ^^Måste packa resten av saker ska gå upp kl.03.00 på natten så att då hinner man inte packa färdigt♥Hej då Ses om lite mer en en vecka POSS&KIAM♥

Av Monika Bästa Lewczuk - 26 oktober 2010 19:30

Heeej!Bbbys♥

Packat nästan färdigt nu!

Nu är det bara onsdag kvar&sen har jag lov!♥

Fredag blir nog bäst för HELA DAGEN ska jag HANDLAA!♥


och LÖRDAG♥♥♥


Måste gå nu ska äta&plugga as mö med lexor imon efter som jah åker kiaam!


sista inlägget imon<333 

Av Monika Bästa Lewczuk - 24 oktober 2010 18:38

Hej!Bbbys här får ni lute info om lite grejer!


Min Vecka:

Måndag:Skola!Ska få nya skeman♥Idrott!;P Me 7:an ;D 

Tisdag:Packa♥ kanshe en kompis... ;D

Onsdag:Skola,Säga Hej då åker kl 03.00 på natten mellan onsdag&Torsdag♥ :'( KMR SAKNA ER ALLA♥

Torsdag:Kmr till Polen Sova&Packa upp allt♥

Fredag:HANDLAAA!

Lördag:Gå till Frissören Bröllop kl.16.00

Söndag:Sova gå på efterbröllop grejs(Polska Tradition♥)


Veckan Där på är det höst lov♥

Jag kmr blogga Måndag,Tisdag och Onsdag sen har jag bloggpaus för jag är i polen då och ja...


Ska gå dusha nu

Här kommer info om läxdagar ochså!

Tisdag:Engelskaa

Onsdag:Spanska,svenska+ngt mer kmr inte ihåg!♥



Kiam♥   Poss&Kiaam♥//MonniaLewczuuk 

Av Monika Bästa Lewczuk - 22 oktober 2010 17:54

Hej!♥ Beyyybs♥(Y) 


Bjudeer på lite bilder:D♥

         

Av Monika Bästa Lewczuk - 21 oktober 2010 19:49

Hej♥Här kommer jag igen med VECKANS BLOGG♥^.^


Veckans blogg är: www.ebbasporron.blogspot.com


 

 Texten med grå&rött har jag lakt till!


Kopiera inte!;P


Läs&Kommentera hennes blogg hon är super snäll<3 :D



Bilden är gjord av mig bara bilden med ebba på äe hennes!

Kopiera ej! 


 

Av Monika Bästa Lewczuk - 21 oktober 2010 19:41

Föörlåt för att jag inte har bloggat jag har inte tid för det nu jag ska åka till Polen på onsdag natt jag har läxor masser saker att göra nu!♥


Förlåt jag har gjort en ny header till 2kompisar gå in på deras blog ;D vettja!♥


www.fiaalex.blogg.se

♥ ;D


måste gå nu Freeedag imon♥ 

Av Monika Bästa Lewczuk - 17 oktober 2010 17:25

Hej! Skulle vara i ullared& handla men det blev inte av med det ska lägga upp en ny header snart!


Ska spela i Herrljunga(stavning... :O) Imon!

det blir kul tror jag sitter och lyssnar på sofijah nu!

Skola imon vad tråkigt har håltimma då tror jah! :DD♥


Ska dra sees♥ Pooss&Kiam Monikaaa 

Av Monika Bästa Lewczuk - 16 oktober 2010 19:49

Här kommer jag igen! ni ville att jag skulle skriva om andras bloggar veckans blogg är då:



www.smaxy.bloggplasten.se 


Bloggen tillhör Izabell Falhgren!

Jag tog hennes blogg för att jag älskar henne:D♥(som kompis fattar ni väl :D)

Hon har snygga&roliga bilder

hon skriver  intresanta saker på sin blogg när man läser hennes blogg börjah man le direkt:D♥


Hon skriver om vad händer på hennes vardag och vad hon gör om sina vänner asså om hon äe med ngn då skriver hon dt!


Isa if du läser detta lycka till med bloggen dsm till alla som läser dt inlägget :D<3

 

Presentation


Hej!Och välkommen till min söta blogg!Jag är 13år gammal och kommer från Polen!Jag älskar Rock och mina vänner och lever med fotboll!♥
Läs Gärna!♥

Fråga mig

8 besvarade frågor

Blogg Prenumerationer!♥

bloglovin

Bloggar Jag Följer!♥

bloglovin

Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15 16 17
18
19
20
21 22
23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Oktober 2010 >>>

Omröstning

Vad tycker du om nya header'n?! :*
 Den va fiin! :D
 Ha kvar den iaf! ;I
 Så där... ;)
 Byt Tillbaka! :)
 Äsh... :/
 ;* Grymm ;*

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards