Säg inte allt du vet,Till slut vet du inget! (;

Alla inlägg den 16 oktober 2010

Av Monika Bästa Lewczuk - 16 oktober 2010 19:49

Här kommer jag igen! ni ville att jag skulle skriva om andras bloggar veckans blogg är då:



www.smaxy.bloggplasten.se 


Bloggen tillhör Izabell Falhgren!

Jag tog hennes blogg för att jag älskar henne:D♥(som kompis fattar ni väl :D)

Hon har snygga&roliga bilder

hon skriver  intresanta saker på sin blogg när man läser hennes blogg börjah man le direkt:D♥


Hon skriver om vad händer på hennes vardag och vad hon gör om sina vänner asså om hon äe med ngn då skriver hon dt!


Isa if du läser detta lycka till med bloggen dsm till alla som läser dt inlägget :D<3

 

Av Monika Bästa Lewczuk - 16 oktober 2010 19:45

Hej!Loveers nu ska ni få höra ngt ass dömt!


Vi gick upp kl.7 på morgonen för att åka till ullared sen när vi va der skulle vi gå in i affären men dt var 3km:ers kö!Då åkte vi hem igen!

Så det var onödigt gjort tyckte jag + att jah är åksjuk :O

Men vi ska ditt imon på söndag asså igen fast då får vi gå upp kl.5 på morgonen ist KATASTROF tycker jag asså inte för att överdriva men jag brukar alldrig gå upp så tifigt! ;P


Om 1 och en halv vecka ska jag till Poleeeeeeeeen♥♥♥♥♥Älskar EEt♥

jah kmr vara där i en vecka!


På omröstningen ville de flesta att jag ska skriva om andras bloggar! då kmr jag det i inlägget efter här!♥ :D Kiam kmr tillbaka i nästa inlägg!♥

Presentation


Hej!Och välkommen till min söta blogg!Jag är 13år gammal och kommer från Polen!Jag älskar Rock och mina vänner och lever med fotboll!♥
Läs Gärna!♥

Fråga mig

8 besvarade frågor

Blogg Prenumerationer!♥

bloglovin

Bloggar Jag Följer!♥

bloglovin

Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15 16 17
18
19
20
21 22
23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Oktober 2010 >>>

Omröstning

Vad tycker du om nya header'n?! :*
 Den va fiin! :D
 Ha kvar den iaf! ;I
 Så där... ;)
 Byt Tillbaka! :)
 Äsh... :/
 ;* Grymm ;*

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards