Säg inte allt du vet,Till slut vet du inget! (;

Alla inlägg under augusti 2010

Av Monika Bästa Lewczuk - 28 augusti 2010 15:48

H  ej på er alla läsar-e ska handla imon jag vet inte asså vad jag ska ha för färg på väskan den finns svart&röd jag tror det blir röd man lite hjälp tack!♥ :P


Vi hadde match idaag det är ju FIKs dag men endå vi van med 5elr6-2 tror jag det var xP♥

när jag kom hem kände jag mig helt blööö som nu har ont överallt tyyiep♥


ngn som vill va snart?!


Ska på lägeer♥

Av Monika Bästa Lewczuk - 27 augusti 2010 18:23

HeeejSlut med skolan på helgeen nu dåe♥ ska till uddevalla på helgen ska köpa an nice väska  det skulle bli adidas men hitta igen inte puma elr :*( xP ♥ men ngn som vill va på helgen xP



FIK s dag på lördag den 28/08-10 härligt välkomnaa♥


fyller 12 på måndag den 30/80-10♥♥♥♥ ett gz kanshee?!

Av Monika Bästa Lewczuk - 26 augusti 2010 20:08

Hej alla skol trökande tjejer&killar äsh vad tråkigt med skolan men endå kul♥Går i nossebro nu♥ xP känner många mer nu♥Det är så kul där med alla man kännt sen man flyttat hit♥ Jag ÄLSKAR alla mina VÄNNER♥ Här är alla dom jag älskar jag kan inte efternamn på alla men endå♥


Elsa Nilsson♥♥

Joanna Jönsson♥

Ida Henriksson♥

Vilma....♥

Lovisa...♥

Amanda Paulseen♥

Izabell/a Falhgren♥

Tilda Jönsson♥

Erica Falkäbeck♥

Elsa Persson♥

Sirka...♥♥

Meed Mångaaaaaa mer♥

Lo Ve EvrybodY


I Want TO KnOw YoU♥


Av Monika Bästa Lewczuk - 23 augusti 2010 11:41

Sista Dagen vi äe Friaa♥


Detta äe ju sista dagen vi har sommarlov sen börjar ******** ska jag säga...... äsh.... Jag vill ett helt år till med sommarlov tyyp ;x


I hate schooool tieeep! Vfr ska man gå dit det äe ju bara tröök i skolan..... ;X  Men vi får la ha dt bbäst sista daget av vårt sommarlov!♥


Ha dt bra alla nu xP♥♥♥

Av Monika Bästa Lewczuk - 12 augusti 2010 14:41

Idag ska vi träning hoppas dt blir kul men dt vet jag att deet kmr bli ska vara med tilda nån gång nästa vecka♥ Jag tror jah ska bada i helgen nu fast jag vet inte en men vi får seee dt♥ jag har sett att ni har röstat lite på bloggen  jag e inte färdig en med allt för att jag gör en ny bakrund!Som kommer läggas upp här strax&sen ska jag göra en ny toppbild!Smesar med några nu men hoppas ni kmr tycka om nya temat på blogg!♥


Hopp&Kopp då va bloggen klar ;P ♥

Sees imon♥ Luuuuuuuuuuv U♥

Av Monika Bästa Lewczuk - 11 augusti 2010 11:54

  Jahh jus nu♥

Av Monika Bästa Lewczuk - 11 augusti 2010 11:48

Heeej!♥ Alla idag väkte mamma mig upp som jag orkade inte tieep♥ med iaf vi spela match igår i 1halvleken förlorade vi med 4-0 men i andra halvleken blev det oavgjort 4-4 Vi blev jätte glada! Sen i omklännings rummet hadde vi ass kul♥Sist gick jag Elsa&henner mamma hem tilsammas♥Det var jätte kul annars fas jag har så j*vla ont i min fot så jag dör snart tyyyp! meen aaa....♥ Seeees senare

  ♥ Puzz♥

Av Monika Bästa Lewczuk - 10 augusti 2010 12:54

Heej♥ Nu ska vi see här vad äe nice&vad äe blää!♥



Nice:


Coca Cola!Det äe nice så gott♥ Kall cola men is i det äe ju nice pa varma dager elr?!


Smink!Det äe ju nice så klart älskar smink&den som kom på smink så klartLoVeEeE♥


Blää:


Hjälm! Att cykla med hjälm på det tycker jagäe det värsta som finns ju♥



Skoskav!Det gör så ont&det äe ju jävling störande obäkvema skor bläää&äsh hatar det!♥



Strax kmr dagens Outfis Frpn JC♥

Presentation


Hej!Och välkommen till min söta blogg!Jag är 13år gammal och kommer från Polen!Jag älskar Rock och mina vänner och lever med fotboll!♥
Läs Gärna!♥

Fråga mig

8 besvarade frågor

Blogg Prenumerationer!♥

bloglovin

Bloggar Jag Följer!♥

bloglovin

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27 28
29
30
31
<<<
Augusti 2010 >>>

Omröstning

Vad tycker du om nya header'n?! :*
 Den va fiin! :D
 Ha kvar den iaf! ;I
 Så där... ;)
 Byt Tillbaka! :)
 Äsh... :/
 ;* Grymm ;*

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards