Säg inte allt du vet,Till slut vet du inget! (;

Alla inlägg under december 2010

Av Monika Bästa Lewczuk - 11 december 2010 10:36

God Morgoon!♥

Är Jävligt trött sen igår jag va på ett disco<3 med 7:or,8:or och 9:or och 6:or så klart<3 det var trök i början men sen blev det väldigt roligt!Nu ska jag städa typ hela huset :'( Hjälp?! Gärna tack xD  ;) Nu ska jag göra iorning mig lite ser ju ut som ett monster!och ska städa nu



Viktig sak!:JAG ORKAR INTE MER MED DETTA! :o ;'(




Puss Puss ;* Moniia U Knowe♥

Av Monika Bästa Lewczuk - 10 december 2010 18:56

Heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeejj <3 Görs?! Jag sitter vid datan det sista nu med Fanny♥♥♥ (L) Lyssnar på musik ska åka snart till Discot till nossebro! (L) i Like It! :D A.. detta får bli ett kort inlägg dåe eftersom vi måste åka snart säger vi... Ne men jag har inte tid säger vi ochså ;) Kram (L)

Av Monika Bästa Lewczuk - 10 december 2010 15:16

Heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeej!♥ &Pusz *:

Sitter vid datan med Fanny♥ Lyssnar på Spotify på a iaf ngt! ;D Det är Disco ikväll i nossebro! Lussedisco  asså ingång 25;- (Kr asså! :) ) Vi tittade på Fred nyss Han är så jävla bra xD ;) Vi skickar sms just nu till ja... en viss person elr olika<3 ♥ You Better Die Young Bby♥ :D lyssnar på musik skola var det idag nu sitter vi här ska göra årning oss om några timmar.... Puss POuss :*:*:**:*: <3<3<3<3<3<<3♥

Av Monika Bästa Lewczuk - 9 december 2010 18:40

Hej just nu: so ni ser på rubriken så är jag inne på Fokis blog ni kan ochså det genom att Klicka Här. Om ni går in på kategorin Foki's Nails så kan ni hitta as snygga naglar där!♥ Love it!


Har hittat några fräna texter både som jag kan ooch som jag har hittat ni kan få se dom:


I'm the way i am!Wild And Crazy!

I'm The Best And The Only!


Want you to feel like i'm the only girls in the world!♥

I'm Always be you side!

You're the one the only!


Som ni ser så... ja!♥

Torsdag var det idag vi åt Tacos!♥


Jag måste bara tacka

Sirka♥ för att hon va med mig nu de sista!Och finns alltid

Klara♥För att hon finns då jag behöver ngn!

Amy♥ Du vet vad ma ska göra när man är på världens dåligaste humör!


Jag har ännu mer vänenr men aa.. MEN jag ÄLSKAR ALLA LIKA MYCKET!♥

FREDAG (Y) vad kul sista dagen i skolan sen är det bara nästa vecka för mig xD


Schema för nästa vecka! :O<3



JulKalendern :O<3

   2Veckor Kvar!

För mig:8 dagar!♥


Puss Moniia U Knowe♥ :*

Av Monika Bästa Lewczuk - 8 december 2010 20:38

Hej nu har jag hittat en till tävling är din pinsammaste hemlis värd 10 000tusen kr?!



Satte du på dig helt rätt kjol vid fel tillfälle? Eller råkade färga håret morotsrött? Förvandla ett pinsamt minne till en chans att vinna mode för 10 000 kr och shoppinghjälp av Personal Shopping på Åhléns City. Allt du behöver göra är att dela med dig av din hemlighet, och det gör du genom att klicka här.

 



Av Monika Bästa Lewczuk - 8 december 2010 20:27

Hej!jag ger reklam på tävlingen från L'oreal Paris!Man kan vinna 2 biljetter till ELLE-galan eller unika väskor värda 3000kr bara så AWESOME!♥ vill ni vara med så gör ni det HÄR!

  Motivering: För att jag äslar smink jag är liten men tuff!Loreal Paris make dreams real!Jag ksulle vilja ta med en kompis till Galan!Min absolut STÖRSTA dröm! ♥♥♥♥



Ha en toppen dag Moniaa♥

Av Monika Bästa Lewczuk - 8 december 2010 20:15

Ja som ni ser! "Den Man Älskar Glömmer Man Aldrig"♥

Har spelat konsert nyss vi spela Bad Romance på en julkonser xD

Onsdag- det va la skola idag

Jag hoppas att allt blir bra med mina BV(L) If ni vill prata med mig finns jag (L)

Torstad imon dåe!



Jaaa....Ha en toppen dag Kram Moniia U Knowe♥ xD

Av Monika Bästa Lewczuk - 7 december 2010 19:26

hej här har ni avsnitt 10 av Kenza&Tyra show! :D hoppas ni tycker om den! :D

Va i skolan idag&tisdag så klart världens sämsta dag! xD

Men Ida,Wilma&Joanna är dom bästa eftersom jag inte träffade Klara idag så kan hon inte vara medd :'( men puss på di :* :D

Här är avsnittet 10 :) Imon är det ONSDAG :) läxa,läxa.... blöö hatar läxa men det får man leva med :D<33

   Inne på Ebba Sporrons blogg den äe så gryym så att jag måste läsa den vagre daag!Men det finns flera bloggar t.ex Isabell Fahlgrens blogg hittar ni här den är ochså grym! ♥ dom har jätte bra bloggar båda♥ Okej nu ska jag ner&äta så PUUUUS på er alla ;*;*;*;* elle 4:a pussar :* 5:em då!♥

Presentation


Hej!Och välkommen till min söta blogg!Jag är 13år gammal och kommer från Polen!Jag älskar Rock och mina vänner och lever med fotboll!♥
Läs Gärna!♥

Fråga mig

8 besvarade frågor

Blogg Prenumerationer!♥

bloglovin

Bloggar Jag Följer!♥

bloglovin

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6 7 8 9 10 11 12
13 14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2010 >>>

Omröstning

Vad tycker du om nya header'n?! :*
 Den va fiin! :D
 Ha kvar den iaf! ;I
 Så där... ;)
 Byt Tillbaka! :)
 Äsh... :/
 ;* Grymm ;*

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards