Säg inte allt du vet,Till slut vet du inget! (;

Alla inlägg den 6 februari 2011

Av Monika Bästa Lewczuk - 6 februari 2011 15:37

Då har halva söndagen gått nu äe det bara andra halvan kvar och sen börjar helvettet igen!Inne på bdb tittar på lite olika saker :)Jag vet inte vad jag ska skriva mer faktist ;P Va inne och titta på lite olika bloggar!ska gå in på blogglovin♥och titta vad det finns däär för nytt




Puuuwsiiis :* //Brunetten Moniia♥

Av Monika Bästa Lewczuk - 6 februari 2011 13:15

Hej då äe det redan söndag imon redan på tanken av att de äe måndag imon blir jag tröött !Skolan jag tycker inte dej!Det finns en grupp på facebook som heter: Kära mattebok väx up och lös dina problem själv, den gruppen diggar jag ;P (L)

Nu ska jag gå ner och färga mammas hår! et gör jag alltid ^^ Och sen kommer pappa hem från Göteborg för att ha va och hämta en bar ner till källarn för  pappa va klar med rummet nu :) ^^ det gillar jag ;D

eftersom pappa va i Göteborg så sa jag åt han att köpa såna hära kebeb typ... elr va det nu heter... :)Länktar tills kvällen ni får kanshe veta resten sen bloggar senare puss ;)   Där får ni en modellbild sen tjejkvällen By:Elisabeth :) ^^

Nu har jag masser bilder som jag tänkte lägga upp på bloggen alla äe nog modellbilder ^^ puuuuuwsi :*

Presentation


Hej!Och välkommen till min söta blogg!Jag är 13år gammal och kommer från Polen!Jag älskar Rock och mina vänner och lever med fotboll!♥
Läs Gärna!♥

Fråga mig

8 besvarade frågor

Blogg Prenumerationer!♥

bloglovin

Bloggar Jag Följer!♥

bloglovin

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28
<<< Februari 2011 >>>

Omröstning

Vad tycker du om nya header'n?! :*
 Den va fiin! :D
 Ha kvar den iaf! ;I
 Så där... ;)
 Byt Tillbaka! :)
 Äsh... :/
 ;* Grymm ;*

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards